Podwórkowy piesk. Kisasi. Kenia.
Wszędobylskie jaszczurki. Kisasi. Kenia.
ale na zdjęcia nie ma czasu, bo dzisiaj rozpoczynamy nasze zajęcia. Podzieliliśmy się na trzy zespoły:Zajęcia plastyczne rozpoczynają się o godz. dziewiątej w klasie szóstej (około czterdziestu uczniów). W czasie zajęć dzieci poznają sposób na zrobienie tulipana z papieru techniką origami:
Zajęcia plastyczne. Kisasi Primary School. Kenia.
Piotr od rana rozpoczyna badania uczniów. Celem jest zorientowanie się co do ogólnego stanu zdrowia uczniów w szkole. Generalnie stan zdrowia jest dobry, ale u jednego dziecka wystąpiło podejrzenie duru brzusznego. Dziecko zostało odizolowane na cztery tygodnie. W czasie badań obecny był zawsze jeden z nauczycieli:Badania ogólne uczniów. Kisasi Primary School. Kenia.
Zajęcia „komputerowe” rozpoczynamy o szesnastej. Na zajęcia stawili się przedstawiciele dwóch szkół średnich i jednej podstawowej. Są to nauczyciele z tych szkół wytypowani przez dyrektorów. Założenie jest takie, że oni nauczą się od nas podstaw pracy z komputerem (przede wszystkim w zakresie pracy z tekstem i obsługi poczty elektronicznej i internetu), a następnie przekażą tę wiedzę dalej – innym nauczycielom i uczniom. Ja mam swojego laptopa podłączonego pod rzutnik i pokazuję co i jak. Marek tłumaczy im po angielsku. Widać zainteresowanie na twarzach słuchaczy. Mam nadzieję, że zrobiliśmy krok do przodu:Zajęcia „komputerowe”. Kisasi Secondary School. Kenia.
Zajęcia miały trwać do dziewiętnastej, ale przeciągnęły się. Wracamy do domu ciemną nocą.Komentarze: skomentuj tę stronę |